Ajattelin vähän kertoa kummitytöistäni jotka ovat World Vision-järjestön kautta... Intialainen Annu tyttö minulla on ollut kummilapsena jo pari vuotta. Hän on 10 vuotias ja asuu maalla isän, äidin, kahden siskon sekä veljen kanssa. Annu käy ala-astetta ja pitää matematiikasta. Kotitöissä hän auttelee äitiä ja siskoja mm. veden kannossa. Annu rakastaa juoksemista.

Kolumbialaisen tytön Yeliys Celinan sain vasta vähän ennen joulua. Minulla oli jo pitkään ollut mielessä että halauan toisen kummilapsen, vihdoinkin sain haaveeni toteutettua. Yeilys Celina on myös 10 vuotias, hän asuu esikaupunki alueen slummikylässä ätinsä ja veljensä kanssa.  Yeilys Celina käy myös ala-astettaja pitää matematiikasta sekä pyörällä ajamisesta. Kotona hän auttaa äitiään hoitamalla kodin pikku askareita.

Kirjeet ovat kulkeneet puolin ja toisin. On mukava saada heiltä postia ja lähettää heille postia, joka suunnattomasti heitä tuntuu ilahduttavan.  Annusta olen saanut jo useita kuviakin, kuvissa hänellä on päällä aina jotain lähettämääni esim. hiuspanta tai itse tehty koru (lähetetyista helmistä). Yeilys Celinasta on vasta yksi kuva joka tuli kummipaketin mukana.

Minä olen ollut kovin tyytyväinen tämän järjestön toimintaan, tiedotusta on tullut järjestön taholta mikälin jotain erikoista on ollut.