Löysin tällaisen Heidukan blogista ja ajattelin laittaa myös itselleni

Olisitko kiinnostunut tekemään minulle ATC-kortteja?

Eli laittaisin kaikki materiaalit sekä pohjia mukaan ja te osallistujat tekisitte minulle 1 kortin ja sitten taas kuori seuraavalle. Laitan kuoreen vielä ohjeet kortin tekemisestä ja postituksesta.

Ottaisin tähän mukaan 2-6 tekijää ja sitten, kun kuori palaa minulle laitan kortit näytille ja arvon yllätyksen osallistujien kesken kiitokseksi!

Laita osoiteesi minulle sähköpostilla phedra @ webinfo.fi (välit pois) ja otsakkeeksi "Phedran kiertävä ATC-kuori".

p.s. Tätä saa kopsata ja lupaan osallistua, jos sinäkin osallistut kuoreeni! Imoitathan minulle mikäli kopioit ;)

1. Funchal (käynyt ja lähetetty eteenpäin)

2. Heidukka (saanut ja luvannut lähettää eteenpäin to 4.2.)

3. Karakali (käynyt ja lähetetty eteenpäin)

4. Kikka (saanut, luvannut postittaa eteenpäin ke 17.2.)

5. Pirkkeri (saanut, luvannut lähettää eteenpäin ti 23.2.)

6. Kirsi-Marja (saanut ja luvannut lähettää takaisin minulle to 25.2.)

TÄYNNÄ!

~Anna Hyvän Kiertää! on vielä voimassa voit osallistua siihenkin